Jak sprzedawać więcej dla ZSzP i PSCO (styczeń)

SZK_SPRZEDI_zszp_psco

430,50 zł brutto

SZKOLENIE DLA: 
pracowników centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych lub Związku Szkółkarzy Polskich 

Więcej szczegółów


TERMIN
19 stycznia 2022


MIEJSCE
Platforma ZOOM
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line. Minimalne wymagania techniczne: System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10), Mac wersja 10.13, Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla, Firefox, stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps, głośniki lub słuchawki.


CZAS TRWANIA
7 godzin


SZKOLENIE DLA
• pracowników centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych lub Związku Szkółkarzy Polskich 


KORZYŚCI DLA FIRMY
podniesienie kompetencji zawodowych pracowników • dużo wiedzy w krótkim czasie lepsza obsługa klienta w zakresie doradztwa • nowe kanały sprzedaży i reklamy utrzymanie klienta i zwiększenie jego satysfakcji z zakupów, powroty do centrum • minimalizacja strat w roślinach w punkcie sprzedaży.
 

ZAPEWNIAMY

Prezentacje i zadania przygotowane przez prowadzących 
 


KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW
podniesienie kwalifikacji i pewności siebieuporządkowanie wiedzy z zakresu roślin ozdobnych, ich jakości • zdobycie podstawowych umiejętności w zakresie doradztwa - styl ogrodu, właściwy dobór roślin do zastosowania, komponowanie, rozstawa, pielęgnacja i ochrona • wymiana doświadczeń i zdobycie informacji - nowe trendy • budowa relacji z klientem umiejętne wykorzystywanie kanałów społecznościowych • nowe spojrzenie na media społecznościowe jako narzędzia do zwiększenie sprzedaży
 


PROGRAM MARKETINGOWO - SPRZEDAŻOWY

• Jak przyciągnąć do centrum ogrodniczego klienta i go zatrzymać
• Trendy konsumenckie - czego nie przegapić
• Obsługa klienta - skuteczny sprzedawca, czyli radzenie sobie z trudnym klientem, zamykanie sprzedaży oraz budowanie wizerunku i więzi z kupującym
• Media społecznościowe - sposób na zwiększenie sprzedaży roślin
• Skuteczna kampania reklamowa w sieci

Zasady ekspozycji roślin i innych produktów w punkcie sprzedaży zwiększające popyt 
Komponowanie - abc doradztwa

POBIERZ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM