CENTRUM OGRODNICZE - efektywna sprzedaż (styczeń)

SZK_ROSLINY_SPRZEDI

1 003,00 zł brutto

1 dniowe SZKOLENIE online dla: 
• szkolenie dla właścicieli oraz menadżerów punktów sprzedaży roślin i Centrów Ogrodniczych • 

Więcej szczegółów


TERMIN
11 stycznia 2023 



MIEJSCE
Platforma ZOOM
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line. Minimalne wymagania techniczne: System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10), Mac wersja 10.13, Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla, Firefox, stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps, głośniki lub słuchawki.


CZAS TRWANIA

ok. 6,5 godziny


SZKOLENIE DLA
• szkolenie dla właścicieli i menadżerów punktów sprzedaży roślin oraz Centrów Ogrodniczych  •  osób zarządzających sklepem i personelem punktów sprzedaży roślin • 
• Rabat dla 3 i kolejnych uczestników z firmy • 


KORZYŚCI DLA FIRMY
podniesienie kompetencji zawodowych • dużo wiedzy w krótkim czasie poznanie efektywniejszej organizacja pracy i obsługi w sklepie  klient - wyjście na przeciw jego oczekiwaniom minimalizacja strat w roślinach w punkcie sprzedaży • nowe kanały sprzedaży i reklamy utrzymanie klienta i zwiększenie jego satysfakcji z zakupów, powroty do centrum
 

ZAPEWNIAMY
materialy_szkoleniowe_katalog.pngMateriały szkoleniowe:
• Katalog Roślin drzewa, krzewy, byliny polecane przez Związek Szkółkarzy Polskich
Prezentacje i zadania przygotowane przez prowadzących 
 


KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW
podniesienie kwalifikacji i pewności siebie • rozszerzenie i uporządkowanie już posiadanej wiedzy • nawiązanie nowych kontaktów branżowych, wymiana doświadczeń i zdobycie informacji, nawiązanie współpracy • rozwiązanie bieżących problemów - bezpośredni kontakt z prowadzącymi • budowa relacji z klientem
 


PROGRAM

• Skąd wiedza o roślinach; powitanie, kwestie organizacyjne
• Trendy konsumenckie – czego nie można przegapić
• Skuteczna kampania reklamowa w sieci – informuj o swoich działaniach
• Jak przyciągnąć do centrum klienta i go zatrzymać? Obsługa i budowanie relacji
• Ekspozycja w punkcie sprzedaży zwiększająca sprzedaż
• Nowości roślinne
• Centrum ogrodnicze - sprawnie działający mechanizm, który trzeba czasem naoliwić - motywowanie pracowników.


POBIERZ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM - w przygotowaniu