SZK_ROSLINY_SPRZEDI
produkt jest już niedostępny w sprzedaży
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
0,00 zł brutto
1 dniowe SZKOLENIE online dla:
• szkolenie dla właścicieli oraz menadżerów punktów sprzedaży roślin i Centrów Ogrodniczych •
TERMIN
11 stycznia 2023
MIEJSCE
Platforma ZOOM
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line. Minimalne wymagania techniczne: System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10), Mac wersja 10.13, Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla, Firefox, stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps, głośniki lub słuchawki.
CZAS TRWANIA
ok. 6,5 godziny
SZKOLENIE DLA
• szkolenie dla właścicieli i menadżerów punktów sprzedaży roślin oraz Centrów Ogrodniczych • osób zarządzających sklepem i personelem punktów sprzedaży roślin •
• Rabat dla 3 i kolejnych uczestników z firmy •
KORZYŚCI DLA FIRMY
• podniesienie kompetencji zawodowych • dużo wiedzy w krótkim czasie • poznanie efektywniejszej organizacja pracy i obsługi w sklepie • klient - wyjście na przeciw jego oczekiwaniom • minimalizacja strat w roślinach w punkcie sprzedaży • nowe kanały sprzedaży i reklamy • utrzymanie klienta i zwiększenie jego satysfakcji z zakupów, powroty do centrum
ZAPEWNIAMYMateriały szkoleniowe:
• Katalog Roślin drzewa, krzewy, byliny polecane przez Związek Szkółkarzy Polskich
Prezentacje i zadania przygotowane przez prowadzących
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW
• podniesienie kwalifikacji i pewności siebie • rozszerzenie i uporządkowanie już posiadanej wiedzy • nawiązanie nowych kontaktów branżowych, wymiana doświadczeń i zdobycie informacji, nawiązanie współpracy • rozwiązanie bieżących problemów - bezpośredni kontakt z prowadzącymi • budowa relacji z klientem
PROGRAM
• Skąd wiedza o roślinach; powitanie, kwestie organizacyjne
• Trendy konsumenckie – czego nie można przegapić
• Skuteczna kampania reklamowa w sieci – informuj o swoich działaniach
• Jak przyciągnąć do centrum klienta i go zatrzymać? Obsługa i budowanie relacji
• Ekspozycja w punkcie sprzedaży zwiększająca sprzedaż
• Nowości roślinne
• Centrum ogrodnicze - sprawnie działający mechanizm, który trzeba czasem naoliwić - motywowanie pracowników.
POBIERZ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM - w przygotowaniu