Jak sprzedawać więcej (styczeń)

SZK_SPRZEDI

489,54 zł brutto

SZKOLENIE DLA: 
pracowników centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin 

Więcej szczegółów


TERMIN
19 stycznia 2022


MIEJSCE
Platforma ZOOM
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line. Minimalne wymagania techniczne: System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10), Mac wersja 10.13, Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla, Firefox, stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps, głośniki lub słuchawki.


CZAS TRWANIA
7 godzin


SZKOLENIE DLA
• pracowników centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin


KORZYŚCI DLA FIRMY
podniesienie kompetencji zawodowych pracowników • dużo wiedzy w krótkim czasie lepsza obsługa klienta w zakresie doradztwa • nowe kanały sprzedaży i reklamy utrzymanie klienta i zwiększenie jego satysfakcji z zakupów, powroty do centrum • minimalizacja strat w roślinach w punkcie sprzedaży.
 

ZAPEWNIAMY

Prezentacje i zadania przygotowane przez prowadzących 
 


KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW
podniesienie kwalifikacji i pewności siebieuporządkowanie wiedzy z zakresu roślin ozdobnych, ich jakości • zdobycie podstawowych umiejętności w zakresie doradztwa - styl ogrodu, właściwy dobór roślin do zastosowania, komponowanie, rozstawa, pielęgnacja i ochrona • wymiana doświadczeń i zdobycie informacji - nowe trendy • budowa relacji z klientem umiejętne wykorzystywanie kanałów społecznościowych • nowe spojrzenie na media społecznościowe jako narzędzia do zwiększenie sprzedaży
 


PROGRAM - BLOK MARKETINGOWO - SPRZEDAŻOWY

• Jak przyciągnąć do centrum ogrodniczego klienta i go zatrzymać
• Trendy konsumenckie - czego nie przegapić
• Obsługa klienta - skuteczny sprzedawca, czyli radzenie sobie z trudnym klientem, zamykanie sprzedaży oraz budowanie wizerunku i więzi z kupującym
• Media społecznościowe - sposób na zwiększenie sprzedaży roślin
• Skuteczna kampania reklamowa w sieci

Zasady ekspozycji roślin i innych produktów w punkcie sprzedaży zwiększające popyt 
Komponowanie - abc doradztwa

POBIERZ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM