ROŚLINY W CENTRUM UWAGI - jak sprzedawać więcej dla ZSzP i PSCO (styczeń)

SZK_ROSLINY_SPRZEDI_zszp_psco

848,70 zł brutto

SZKOLENIE DLA: 
pracowników centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych lub Związku Szkółkarzy Polskich 

Więcej szczegółów


TERMIN
SESJA WIOSENNA
18 stycznia 2022 - BLOK ROŚLINY - Rośliny w centrum uwagi 

19 stycznia 2022 - BLOK MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWY - Jak sprzedawać więcej



MIEJSCE
Platforma ZOOM
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line. Minimalne wymagania techniczne: System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10), Mac wersja 10.13, Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla, Firefox, stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps, głośniki lub słuchawki.


CZAS TRWANIA
ok. 14 godzin


SZKOLENIE DLA
• pracowników centrów ogrodniczych i punktów sprzedaży roślin zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych lub Związku Szkółkarzy Polskich


KORZYŚCI DLA FIRMY
podniesienie kompetencji zawodowych pracowników • dużo wiedzy w krótkim czasie lepsza obsługa klienta w zakresie doradztwa (styl ogrodu, dobór roślin, pielęgnacja i „diagnostyka”), co wpływa na jego satysfakcja z zakupów i powroty do centrum • minimalizacja strat w roślinach w punkcie sprzedaży • nowe kanały sprzedaży i reklamy utrzymanie klienta i zwiększenie jego satysfakcji z zakupów, powroty do centrum
 

ZAPEWNIAMY
materialy_szkoleniowe_katalog.pngMateriały szkoleniowe:
• Katalog Roślin drzewa, krzewy, byliny polecane przez Związek Szkółkarzy Polskich
Prezentacje i zadania przygotowane przez prowadzących 
 


KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW
podniesienie kwalifikacji i pewności siebie • rozwinięcie znajomości podstawowych gatunków roślin ozdobnych oraz ich parametrów jakościowych - rozszerzenie i uporządkowanie już posiadanej wiedzy zdobycie podstawowych umiejętności w zakresie doradztwa - styl ogrodu, właściwy dobór roślin do zastosowania, komponowanie, rozstawa, pielęgnacja i ochrona • nawiązanie nowych kontaktów branżowych, wymiana doświadczeń i zdobycie informacji, nawiązanie współpracy • rozwiązanie bieżących problemów - bezpośredni kontakt z prowadzącymi • budowa relacji z klientem
 


PROGRAM

BLOK ROŚLINNY

• Rośliny ozdobne: usystematyzowane informacje o roślinach wg. zastosowania, siedliska i stanowisk (cieniste, nasłonecznione...)
• Rośliny ozdobne: architektoniczne, „do zadań specjalnych” oraz o długim okresie atrakcyjności
• Trawy – nowości i zastosowanie
• Rośliny doniczkowe w sprzedaży – zabiegi pielęgnacyjne w podziale na grupy, najczęstsze problemy – jak im zaradzić, doradztwo klientom
• Pielęgnacja w punkcie sprzedaży utrzymująca rośliny w dobrej kondycji oraz eliminująca straty materiału roślinnego. Co robić, kiedy dzieje się coś złego – przykłady i działanie
• Ochrona roślin - najczęstsze szkodniki i choroby roślin oraz metody ich zwalczania, które pozwolą na zmniejszenie strat w punkcie sprzedaży - doradztwo klientom

BLOK MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWY
• Jak przyciągnąć do centrum ogrodniczego klienta i go zatrzymać 
• Trendy konsumenckie - czego nie przegapić
• Obsługa klienta - skuteczny sprzedawca, czyli radzenie sobie z trudnym klientem, zamykanie sprzedaży oraz budowanie wizerunku i więzi z kupującym
• Media społecznościowe - sposób na zwiększenie sprzedaży roślin
• Skuteczna kampania reklamowa w sieci
• Zasady ekspozycji roślin i innych produktów w punkcie sprzedaży zwiększające popyt 
• Komponowanie - abc doradztwa

POBIERZ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM